♥ Tisdag eftermiddag;

Jenna kom och mötte upp mig i väsby centrum och vi käkade lunch, mysigt då vi nästan aldrig får tillfälle att umgås och fika eller käka nåt. Så det var jätte trevligt. Vi begav oss hemmåt men innan det var vi upp till ica för att jag skulle hämta mitt paket med mina skor som var på tok för små... Jaha så då var inte köpen över ännu måste försöka hitta vinterskor innan det blir för kallt... Får hålla ögonen öppna!! Jag klippte och färgade Jennas hår, det blev snyggt!

Jag har matteprov imorrn så jag känner att en större del av kvällen kommer gå åt att plugga och få in allt i min lilla hjärna och dessutom komma ihåg allt!  Aja, bara tänka positiva tankar fram tills dess, men om det skiter sig så blire negativa tankar! Hehe nej dåå, men jag får väl hoppas på det bästa!


Nu ska jag försöka plugga vidare samt snegla på tvn..

Ciao! önska min lycka till! :P♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0