♥ Rolig helg, synd att den är slut;

Hejsan svejsan!

Kom hem från pappa för ett tag sen. Jag hade en rolig helg, synd att den är slut.
Jag badade Travis i morse och han plaskade runt men olika leksaker. Han säger "Anci" till mig nu, det låter gulligt.
Tog även en massa bilder då han skrattade i bilen påväg till affären igår. Han är nog den sötaste jag sett hittils i alla fall, det är en sak som är säker.. Vi hade det bara allmänt mys och så vidare.

Jaja, ska hoppa in i duschen senare också. Men först och främst kolla på den nya säsongen av Top Model som börjar nu kl 19.

Har även blivit klar med min svenska läxa då vi fick en bild på en människa och skulle helt fritt hitta på någon historia om bilden och livet hos den personen på bilden.. Brist på insperation, men det blev som del blev i alla fall. Hoppas fröken min gillar det då så är jag nöjd. Börjar sent i morgon, skönt att slippa gå upp tidigt i morgon i alla fall...


Snart är nedräkningen klar, jag LÄÄÄNGTAR!

God natt alla!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0