♥ Plugghäst, jag?;

Nu sitter jag och försäker tränga in så många matematiska tal som möjligt in i min hjärna. Har nämligen matteprov imorgon och jag har lovat mig själv att bara tänka positiva tankar inför det i morgon. Jag känner själv en aning att jag kommer klara det och att det är lätt, det återstår att se bara.

Har även en engelska läxa tills imorgon där vi har glosor och en text om Hollywood. Ska bli intressant att läsa faktiskt då nästan alla stjärnor som finns skapades eller skapas där.

Nu kommer frågan om jag verkligen är en plugghäst svaret är både ja och nej, jag pluggar gärna i det som jag känner mig duktig i dvs engelska och svenska bland annat. Jag tror att man gillar att få uppgifter, läxor och dylikt i just de ämnen man gillar bara för att man kanske känner att det är lätt för en att lära sig och att man tycker om det ämnet bara.

Nej nu är det bara att fortsätta, ingen vila här inte. Hehe^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0