♥ Måndag;

Ny vecka och nya tag...


Idag var det en ganska så kort dag då svenskan var inställd pga "personliga själ" men hon var frisk som en nötkärna.

På onsdag så ska vi ta skolfot, ska bli kul. Ska färga håret rött i morgon ! YEAAH!

Natten till idag sov jag igenom, första gången sen sommarlovet skulle jag tro.. Att inte vakna på natten flera gånger och inte kunnat somna om..

Jag kände faktiskt framemot att åka till skolan i morse, jag kände mig utvilad.

Ska hinna plugga matte också. Ligger efter med 10 uppgifter, läxa alltså!!

Aja, hinner ej skriva mer nu, men hör gärna av dig :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Själ stavar Skäl, och i morgon stavar imorgon.. och så glömmde du o:et på skofot.....

2009-09-15 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0