♥ Måndag morgon;

God morrn, sovit gott? Det har i alla fall jag gjort.
Jag har fått så mycket presenter, presentkort på Kicks x2, presentkort på H&M, tv, dvd, armband, pengar, en korg som innehåller godis, handkräm, peeling, nån kräm, läppglans, kort på mig, en tavla, ett album med min utveckling, dvd-film, tidning. Jag tror det var allt men är inte säker. Men det är fett naaajs!

Heheh, nu ska jag fortsätta göra i ordning mig för att åka till skolan. Slutar kl 16 så då blire shopping i väsby centrum som ligger "1 cm" från skolan. Sen måste jag åka hem så fort som möjligt för att sedan plugga till matte provet vi har på onsdag, men måste även plugga engelska som vi fått i läxa.

Ciao ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0