♥ Måndag avklarad;

Tjaba alla!

Kort dag idag enligt mig. Började 9.20 - 14.30. Vi hade inställd svenska. Jag blev klar med mitt ULS arbete i alla fall som har dedline på onsdag morgon. Puuh...! En sak borta ur mitt system i alla fall. Ska bara skriva ut den i morgonbitti och lämna in.

Kom hem, lagade mat, satte mig och kolla på Tyra Banks Show och nu sitter jag vid datorn. Har också hunnit städa mitt rum en aning och lägga undan saker från golvet.
Min morbror med fru kommer hit senare ikväll för att lämna en tv. Najs.
Får tv i mitt rum också, ett PLUS!

Hoppa in i duschen sen och tvätta mitt röda hår.
Sen är det bara att gå coh lägga sig tidigt då jag inte sov så bra i natt. Förhoppningsvis får jag sova lite längre i morgon..


Kram på er!  ♥

Kommentarer
Postat av: J

Du passar skitbra i rött hår! verkligen snyggt :D

2009-09-21 @ 19:07:37
Postat av: ancix

Tack J!

2009-09-22 @ 06:59:09
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0