♥ Lördagsmorgon;

God morgon godmorgon!


Allt bra med er? Har precis ätit frukost och inte fick sova länge. Vaknade vid halv 7 av hundar som skällde hos grannen så alla i hela huset vaknar..

Slog precis ihjäl en spindel som kröp på min vägg, stor var den och jag fick panik så jag slog ihjäl den... Usch, hemskt av mig egentligen.

Idag bär det av ut tror jag, få lite friskluft och bara ta en promis. Fota den färgiga hösten med en dålig mobilkamera ett tag, blir inte bra bilder men det är underhållande. Hoppas jag får min digis snart så jag inte missar höstens alla fina färger. Det är ju trots allt höst en gång om året. Att fota vintern kommer också att bli ett nöje.

Koppla av och försöka börja med en "kontaktannons", (ja du läste rätt!) som ska in på måndag tror jag.. Aja, får väl ha klart den tills dess då.. Kan bara inte komma på nåt intressant att skriva om? Några förslag?


Det var allt som är planerat hittils idag, kommer antagligen göra nåt mer senare idag, vad vet jag inte än men vi får väl se..

Btw så har jag lagt ut en önskelista på både BDB och Facebook, det är bara och gå in och läsa...

Ciao så länge ;) Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0