♥ Höst depp;

Åh vad jag blir trött och deprimerad av hösten. Jag är sjukt trött på kvällarna och måste gå och lägga mig vid 10. Jag sitter här och gäspar nu fast jag vet att jag är ledig i morrn, men det är nästan intill omöjligt att vara vaken i det här mörkret.
Vi är vana att gå från soligt väder från morgon till kväll när det varit sommar och det finns kanske inte några sätt att "förbereda" sig för mörkret som kommer framåt hösten.. *gäsp* Jag blir så sjukt deprimerad när det är mörkt och att det regnar när det är mörkt men det är ju en del av hösten antar jag, som förbereder för den kalla vintern som kommer.

Åh jag vill ha några tips om vad jag kan göra åt den här "höst deppandet" så att hösten blir en lite mer mysig variant av året, snälla svara!!


God natt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0