♥ God morgon!;

Nu sitter jag vid datorn och käkar frukost samtidigt. Vaknade 7 och kunde inte somna om så det var bara att gå upp då. Duschade och gjorde mig i ordning inför fotografi idag. Det röda håret ser bättre ut idag än vad det gjorde igår.
Hade lite beslutsångest att välja vilka kläder jag ska ha på mig men det löste sig till slut.

Jaha, i dag går man till halv 5 då. Kommer komma hem ca halv 6 och jag hoppas jag inte har några läxor då. Jag kommer vara helt slut..

Sen är det torsdag vilket menas med kort dag för mig. börjar 8.30 - 11.30. Om inte engelska läraren kommer i morgon heller så har jag bara en lektion. Då börjar jag kl 10.. Naajs!! Sen är det efterlängtande fredag igen och HELG! höhö..


Ska äta upp mina hårda mackor nu, vi hörs! Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0