♥ FREDAGSMYS!;

Det är dags för fredagsmys ännu en gång, skönt att man inte tröttnar på det..
Ååååh sovmorgon!!! Måste inte gå upp kl 6, men jag lär ju vakna tidigt ändå. Det hatar jag att när man får sova så kan man inte sova länge och när man ska upp, ja då minsann vill man sova.. Kan det bara inte vara tvärtom att man vill upp på skoldagar istället?
Aja, nu är det som det är osv..

I kväll blir det väl nå filmtittande hoppas jag! Och sedan vara uppe sent tills man inte kan hålla ögonen öppna längre.
Lördag i morgon, jag ser verkligen framemot att bara gå i pyjamas en stor del av dagen och bara hänga.. Göra lite läxor och så men det ordnar sig alltid..


Jahaja, vad har du för planer i helgen då?


Ciao! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0