♥ Dålig uppdatering;

Sorry att jag inte skrivit något i bloggen dom senaste dagarna.. Jag har brist på saker jag ska skriva om.
Mina dagar har bara varit dåliga då jag legat i magsmärtor... Det kan bara sägas en sak...hmmm....

I alla fall så är jag mycket bättre så jag ska bege mig till skolan i morgon, äntligen..  Har antagligen inte missat så mycket, eller så har jag missat en hel del.. Det blir nog bakläxa för min del.. That's okey!

Btw så skickade mamma iväg mina inbjudningskort till min 18 års fest som kommer upp ganska så snart. Den 26e för att vara exakt. Samma dag som jag fyller år till och med.. TOK LÄÄÄÄÄNGTAR tills dess! Hoppas bara att alla kommer! :)
Sen blir det sleepovers också. Varför inte ta allting på en gång liksom då mamma ändå inte kommer att vara hemma..

Det blir nog bara mys, kanske den bästa födelsedagen ever!!! Hoppas, hoppas, hoppas!!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0