♥ Dagen före;

Nu har släktingarna åkt. Vi lagade och käka middag tillsammans, handlade, käka butterkaka med fika och jag öppnade presenterna jag fick en dag före. Jag fick presentkort på h&m, & på kicks. Fick en DVD och en stooor tavla med en massa foton på mig, det var jätte fint. Och sedan en rosa stor ros :) är så lycklig just nu!
Min kära moster var så snäll att baka mina tårtor som ska ätas i morgon. Ska göra tacos i morgon till middag med alla vänner, naajs!

Ja, nu äre inte långt kvar, ska jag ha nedräkning för nästa födelsedag eller till nyår? Aa, får vänta och se.

Nej nu ska jag få min skönhetssömn och vara väl utvilad imorrn!!

God natt alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0