♥ Åååååååh!;

Jaha ingen sovmorgon här inte...:/
Vaknade 6.52 men kan inte somna om fast jag gick och la mig hyffsat sent igår. Det enda jag vill är att ha en dag sovmorgon, är det så mycket att begära? En enkel sovmorgon när jag kan känna mig utvilad och inte trött och hängig....

Baaajs på det!!!





----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I dag ska jag i alla fall hinna med att städa, duscha & tvätta håret, få i mig lunch, plocka undan lite överallt, hinna göra matte läxan en aning innan mina släktingar kommer kl 17 eller tidigare.. Vi ska käka middag och för min del blire att öppna presenter. Vi ska sedan dra till en affär för att köpa allt som behövs till min tacomiddag i morgon kväll.. En del av mig längtar ihjäl mig, men samtidigt är jag rädd för att inga ska dyka upp eller bara gå så fort de ätit.. Jag har bjudit hit dom för att jag vill fira min efterlängtande 18-års dag med mina närmsta och bara ha det kul. Jag blir jätte besviken om alla går efter vi ätit, precis det som hände förra året. Ja, om det händer sätter jag mig ner och stor bölar på golvet, jag struntar då i att jag är "vuxen" just då. Jag vill att den här dagen ska bli den lyckligaste i mitt liv, so far... Och jag tänker inte låta någonting eller någon förstöra det! Den här dagen handlar om mig och ingen annan för engång skull!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0