♥ Torsdag morgon;

Hjälp är det redan torsdag?!?!? Kändes som om veckan började precis och det var slut på helgen.
Snart så kommer en helg till och det är bara skönt men veckorna går lite på tok för fort fram säger jag. För då bli alltså dagarna fortare och jag måste göra mina läxor oftare innan det blir ny dag...

Vaknade inte så värst trevligt 05.30 i morse då jag hade sendrag i mitt ena ben i knävecket. Det känns inte skönt ska jag säga dig. Man slår upp ögonen och det första man gör är att känna smärtan som finns i benet och sedan försöka slänga sig upp ur sängen och massera benet så mycket som det bara går. Det är inte första gången heller.

Anledningen till att jag klev upp 05.30 är för att mammas väckarklocka ringde och jag hade ungefär bara 1 halv timme kvar att sova så jag beslutade mig för att stiga upp. Jag personligen skulle bli mycket tröttare om jag hade vaknat en halv timme senare än var jag var när jag vaknade av sendraget..

Aja nu till något annat..
Idag slutar jag kl 11.30 och sedan ska jag hem och göra lite läxor som ska in i morgon och sedan åka ner till stationen för att möta upp Jassa som kommer från skolan då. Vi ska fota med min nya kamera och hon ska stå som mitt första foto offer! haha ska bli väldans roligt!!


Senare på kvällen så ska jag antagligen koppla av och kanske lägga in bilderna och redigera dom och sedan lägga ut ett par stycken på bloggen. Resten hamnar på Fejjan!


Ha det gott!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0