♥ Tisdag morgon;

God morgon allihopa! Har ni vaknat ordentligt? Det har inte jag gjort. Jag har varit vaken sen kl 4 i morse med slumrade till mellan 6 och halv 7. Inte kul alls faktiskt.

Idag är det dimmigt ute, och det ser nästan ut som om det är minusgrader ute eller nåt. Får ta på mig en tjockare jacka helt enkelt.

Slutar kl 14 idag med gympa, vi ska ha fotboll vilket inte alls är så roligt enligt mig.. Sen ska jag med Fanny & Felizia hem till Fanny för att plugga lite inför arbetssätt o lärande provet som kommer upp imorgon. Kan nog inte stanna så länge för då kommer jag inte få nåt gjort.. Max till halv 5 i alla fall..


Nåja nu har jag ätit frukost och nu återstår det bara att borsta tänderna och klä på mig ytterkläder så jag har god tid på mig om jag ska ta bussen som går kl 8..

Vi hörs, hejdå :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0