♥ Tidiga torsdag;

God morgon, ja jag är uppe tidigt eller skriver jag i sömnen? Dessvärre inte..
Tidig morgon måste jag säga och det är fortfarande mörkt ute. Hoppas det ljusnar när jag ska gå om en halvtimme. Ska till V-centrum och ta ut some money innan skolan börjar. Jag har ju tid så.. Sen ska jag nog bara sätta mig utanför mitt klassrum där vi ska vara och göra engelska diagnosen, btw så är jag bäst på english! Satsar på MVG, ja det måste jag göra.. Har fått VG på engelskan sen jag gick i 7an och nu måste jag nog börja satsa uppåt! Det gillar vi..


Jenna ska göra mig sällskap hem och färga mitt hår.....vilken färg........SVART... Hehe
Lägger gärna in en före-o-efter bild, men det blir nog bara en efter bild..

Lalalalala nej nu ska jag fortsätta gör mig i ordning så jag blir klar nångång !

Hej så länge, ha en bra dag!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0