♥ Söndag;

God morgon, god morgon!! Mår du bra idag? det gör jag, tror jag.. Är taggad för i morgon!
Idag så blire städning osv och sedan ta en superlång dusch och tvätta håret och även göra en inpackning.
Ska läsa ut boken gömda också så den är klar!
Jag tror vi ska få resultatet från matteprovet imorgon, sen ska jag även till kören och sjuuuunga! Love it. <3

Ja, igår vart det körslaget och rigos team åkte ut, sorgligt med sant. Jag tyckte dem var bra! Jag hejjar inte på någon speciell just nu utan jag vill hellre höra vad de sjunger först innan jag bestämmer mig för vem jag tycker ska lämna programet... I alla fall det var mys tills jag somnade..



Nu ska jag dra ner mig i sängen igen och vila ögonen ett tag till.. bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0