♥ Söndag kväll;



Är det nån mer än jag som ska kika på "Vem kan slå Filip & Fredrik?" ikväll? Det får jag absolut inte missa. Och innan det blire "Top Model". Nu ska jag ta och kika på "Andra Avenyn" på webben och sedan tvätta håret och duscha.

Jag har fixat till och städat mitt rum en aning efter helgens besök, nu återstår det bara att dammsuga *orkar inte idag*. Det får bli nån annan dag, sådeså.

Har äntligen läst ut "Gömda" och har påbörjat  fortsättningen på boken nämligen "Asyl". Har kommit ganska långt och kan inte sluta läsa det, nästan..


Jaha imorgon blir det en ny vecka, ny dag och nya tag & utmaningar. Får se vad måndagen har att ge för nåt då..

Ha en fortsatt trevlig kväll !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0