♥ SNÖ;

I can't believe me saying this but it's snowing outside!!!


Det har inte ens varit minusgrader och ändå kommer snön.. Aja men det gillar vi i alla fall !
I går när jag åkte hem så var det 8+ och jag hade aldrig i miljontalsår kunnat lista ut att det blev snö idag.
Jag låg och läste ur boken när jag plötsligt ser på fönstret genom en springa i gardinen att det ser ut som att det regnar men ändå inte. Rusar upp med en dundrande fart (trots illamående) och sliter upp gardinen och får genast ett happyface på mitt ansikte... Jag vet ju dock att den här snön som kommer nu inte kommer att stanna, kanske för tillfället men det kommer komma dagar efter de här och vara snölösa.. Men jag noterade den första snön i alla fall...

Usch vad jag blev hungrig. Nu ska jag sjukanmäla mig och försöka få i mig något ätbart, något mer än bara vatten..

Hej så länge! lyckostar som får gå ut i det härliga snö vädret! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0