♥ Shoppingdag;

God morgon!

Dagen började med att jag bar upp Travis till min famn och det som hände var att det rann kiss på hela mig för att hans blöja var så full. Det var bara att byta kläder innan vi åt frukost... Bra början på morgonen inte sant?

Nu sitter jag här framför tvn och myser med Emil som ligger bredvid mig och vill ha datorn. Travis håller på att springa runt lite överallt och pratar och leker.

Idag åker vi till stan och shoppar hela dagen, det ska bli roligt. Äta lunch på stan och ha det allmänt mysigt och sedan dra hemmåt.. Vädret ser ut att bli skapligt också.. Stort plus!


Nu klättrade Travis upp i soffan och satte sig på min arm. Jag antar att jag får vara lite social nu eftersom han kräver mycket uppmärksamhet..


Ha en trevlig dag ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0