♥ Onsdag;

Goodie kväller!!


Hnn ej skriva i morse, var tvungen att springa till bussen och det var halt på marken vilket jag inte anns var beredd på. Det var faktiskt snöstorm i morse kan man säga, det såg verkligen ut som om det var mitt inne i vintern när "vintern" precis börjat. Fast jag säger fortfarande att det är höst.. Kalla det vad du vill..


Slutade kl 13.40 idag egentligen men satt i bibblan med Jenny för jag vet att om jag ska arbeta hemma med att plugga arbetssätt o lärande så vet jag att jag ej kommer få något gjort. Så det blev lite gjort, men inte allt. Jenny och jag gick mer in på livet och så, det blev en rejäl pratstund! Nice o trevligt..

Köpte svart hårfärg eftersom jag fått in mina pengar på kontot för mina skor så.. Det blir najs imorrn när Jenna ska ta sig att att färga mitt hår, lägger upp föreo efter bild.. Jag får komma ihåg före eftersom jag alltid glömmer bort det när jag ska göra efterbild...


Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0