♥ Onsdag;

GAAAAAAH....! Känner att jag inte riktigt kan allt ännu på arbetssätt o lärande, provet som kommer idag... Känner mig stressad, det är sjukt mycket som jag ska komma ihåg, det funkar liksom inte. Jag hade tänkt satsa på MVG, men det går definitivt inte nu när det är så svårt med pluggandet.....Jag är väldigt glad om jag får G just nu i alla fall men blir super lycklig om jag får VG, men så mycket kommer jag inte att komma ihåg när jag väl sitter där och har provet i handen... Suck... Vi har haft skit mycket prov nu för tiden, kanske bara för att det är veckan före höstlov.
God morgon förresten..

Höstlovet får komma fort nu... Btw så fick jag G+ på matteprovet, är suuuuperglad bara för G. Hahaha
Idag äre kör och sedan går jag till halv 5, piss långt!! Men i alla fall nu ska jag plugga vidare och försöka lära mig nåt.. Snart ska jag dra också, ooooh shit!


Hej med er!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0