♥ Lördag;

Lördag: Äta frukost, städa, duscha, göra i ordning mig, bli hämtad, bjuden på middag, umgås, sen hem.. så ser min lördag ut, typ... hur ser din ut??


Fick lite sovmorgon, skönt.. Gick och la mig sent igår, kanske därför.
Jag drömde så sjukt konstiga drömmar så jag började skratta när jag vaknade bara för att det var så roligt.. Haha

Usch vilket väder det är ute idag då.. Jag blir så himla deprimerad av hösten, och det blir så mörkt så fort. Det är två anledningar till varför jag inte gillar hösten. Men jag gillar hösten ändå för att det blir mysiga hemmakvällar i soffan med film, då slipper man vara ute.. Men jag hatar verkligen mörkret. Kan det inte bara vara ljust året om??


Nu ska jag snart gå och käka frukost. Sen blire hela faderullan med dusch och allt vad det är...
Tja.. vad mer kan jag skriva idag då? Kommer inte på något just nu mer att skriva. Men om jag kommer på nåt så skriver jag, helt klart!

Btw så tror jag att jag tittar på Andra Avenyn nu på webben innan det blir frukost.. :)

Hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0