♥ Lång bussresa;

Nu är jag äntligen här!!

Bussresan var lång men vi hoppade av i Norrtälje för att handla. Jag handlade en halsduk på H&M och ett par vantar på Åhlens. Nu är jag set för vintern.. Ska bara hämta ut mina vinter dojjor som jag beställt..

I Norrtälje så var jag absolut tvungen att gå in på en allmän toalett!!! Jag hatar det verkligen, det är en tvångstanke jag har. Men måste man så måste man...USCH.. Tog lite bilder på naturen med kameran lägger av hela tiden, fattar inte varför. Måste nog lämna in den på service för så kan den ju inte hålla på och den kan ju inte fixa sig själv..Hehe


Nu väntar jag bara på att Travis ska komma hem så jag kan krama sönder honom! :D <3

Det var allt just nu, uppdaterar väl mera i helgen..


Ha en trevlig fredag alla! :) Puss ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo, jag mår otrolig bra idag :D



Vid långa resor tycker jag inte om att åka buss. Det är skönare med tåg haha :)

2009-10-30 @ 17:36:54
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaha, men då förstår jag varför du tog bussen :).



Jao, gott och blandat är gott :D



Vad har du för planer ikväll då? Det är ju halloween :)

2009-10-31 @ 13:18:29
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0