♥ Kväller;

Tjaba alla!

Idag har jag varit i väsby centrum och bara kikat runt i affärer med Johanna..
Messat en massa men kompisar, eftersom vi ska ha fest på onsdag och sleepover! Superkul! Längtar reeeedan!!:) Hahaha Men det ska bli fett roligt, känna några nya och bara umgås :D Har fått kramp i handen av att smsa så pass mycket som jag gjorde idag..
Gick på en promis med Jassa för ett tag sen, det var väldigt skönt och bara gå.. Fast det regna, det var ju mindra kul..
Bytte från att kläderna legat i en byrå till en garderob.. Skööönt! Nu kan jag hiita alla kläder.


Om ett tag så ska jag lägga mig ner och kolla på CSI som har säsongstart idag! Spännande..


Vad händer hos dig då??

Om jag inte glömt att säga det så JAG ÄLSKAR LOV!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0