♥ Idol;

Tjaba och godkväller! Vad gör ni? Själv tittar jag på Idol men nu är det uppehåll så jag väntar på att det ska börja igen. Jag tycker att Rabih var bäst som vanligt! Även Erika sjöng helt okej idag.
Så sitter jag och gapskrattar åt min galna/tokiga moster som jag inte vet vad hon har för sig för nåt.. Hon skriver på msn om någon "Japp" choklad.. Jag kan höra hennes skratt i mina öron, det är kul ! Haha

Nu börjar jag snart bli trött men ska försöka hålla mig uppe så sent som möjligt. Ida kommer väl smsa mig sent i natt och det skulle förvåna mig om hon inte gjorde det.. ;P


I morgon så ska mamma, min moster, bosse, sigge och jag hem till min morbror som bor mitt inne i sthlm och vi ska käka middag allihopa. Så det är där jag kommer tillbringa min kväll i morgon! Skönt att bara veta att det är looov... Vill aldrig att den ska ta slut..


God nattis alla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0