♥ I väntan på mat;

Nu har jag läst en del av boken "Gömda" som vi ska ha något slags förhör på i morgon och kunna säga våra åsikter om boken. Jag tycker att den är värd att rekomendera och värd att läsa. Hehe och ändå så har jag bara läsr 35 sidor och är helt fast. Det blir mycket läsande i helgen tror jag. Speciellt på kvällarna när det finns brist på saker att göra innan man ska gå och lägga sig.

Ida har fått mig att lyssna på en låt som jag själv inte ens skulle kunna tänka mig att lyssna på, men så skickade hon texten till min mobil och jag började sjunga på den direkt.. Ida!!!! Hahaha


Ja, mer än så blire inte mer ikväll antar jag, bara att jag ska hoppa in i duschen och sedan sova sent.
Men ni får ha en jättebra kväll så skrivs vi imorgon!! Ciao ;)

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jo :)



Vad vill du jobba med i framtiden? :D



Måste bara säga det, du är så söt :$ :)

2009-10-01 @ 19:55:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0