♥ Fredag!!;

Godmorrn! Här sitter jag och biter på min mjukost smörgås och dricker vatten.
Tidiga morgnar blir det men det funkar i alla fall. Jag tänker att jag får sova ut i helgen i stället och min hjärna tycks hänga med.
Jag har datorkunskap som sista lektion idag sen är jag fri tills på måndag. Men jag brukar alltid vara trött och gnällig på de lektionerna vilket är förståeligt eftersom man vill ju hem så fort som möjligt inte sant?

I helgen har jag inget planerat, vilket är första gången. Men jag tycker att det är skönt att inte planera saker ibland också. Ta det som det kommer helt enkelt..
Men i alla fall så blir det väl film tittande i kväll och så.. Och jag ska försöka gå och lägga mig efter midnatt men jag kan inte lova något. Ni vet för att när man går upp tidigt som jag så blir man trött på kvällen också, förstår ni? Så det är lite svårt för mig att hålla mig vaken på helgerna då jag har sovrutiner på vardagarna.

Nog om det, vad ska du göra i helgen?


Nu ska jag ta och fixa i ordning mig innan jag åker kvart över 7..

Ha en bra fredag och ladda upp med en massa mys och koppla av för tusan, det är ju helg!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0