♥ Fotodag;

Efter en kort dag umgicks jag med Jassa och hon bjöd på fika på brödboden och lite annat smått och gott! <3
Vi fotade en hel del, men det var något fel på ljuset ute och det blev nästan bara suddiga bilder. Sånt gillar vi inte... Men fika gillar vi mkt!!

hehe men i alla fall så på väg hemåt skulle jag och Samira upp till ica och jag skulle sedan klippa henne hos mig och så blev det...
Aja, men i alla fall som ni kanske märker är jag stressad, det är bara för att jag är supertrött efter att han varit vaken nästan i 15 timmar...

Bilderna från vår dag kommer så småningom senare till helgen!

God natt alla glada o trötta där ute. Imorrn äre fredag! Nu taggar vi till!! <3♥

Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag har varit vaken i 17 timmar nu. Inte alls trött. :)

2009-10-08 @ 23:23:34
URL: http://jennash.blogg.se/
Postat av: Jenna

oj jag menade 19.. Jag är inte trött men min hjärna verkar vara det.

2009-10-08 @ 23:25:00
URL: http://jennash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0