♥ Första sovmorgonen på länge;

Wiiiho! ÄNTLIGEN kom den där efterlängtande sovmorgonen jag verkligen lägtat super länge efter.. Sov i hela 12 timmar, det är inte illa.. Vaknade halv 10, rekord för min del sen jag började skolan.. Är en glading idag, för att jag fått ordenligt med sömn. Nu får jag se till att somna gott ikväll med när det är skola imorgon..



Jasså vad ska ni ha för er idag då? Jag måste plugga lite inför matteprovet på fredag och på arbetssätt och lärande provet som ska komma nästa onsdag. Måste även läsa boken gömda vilket jag tycker jag kommit en bra bit in i boken och det är nu det börjar hända nånting. Ligger på sida 128 av 400 nånting.. Nu kan jag knappt sluta läsa den..


Btw som jag inte skrev igår var att jag möblerade om rummet så att tvn fick sig en bättre plats (för er som vet hur den stod förut) och sängen står inte ivägen längre. Jag är nöjd och det är det enda som räknas..

Nej nu ska jag gå och käka frukost och sedan plugga, rolig dag jag har framför mig inte sant??

Ciao ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0