♥ Dimmig morgon;

God morgon! Är alla glada? Bra, det är jag med.. Slutar nämligen 11.30 idag och ska sedan hämta ut mitt csn..
Den här morgonen är dimmig, jag ser knappt ut genom mitt fönster. Det ser ut som sockervadd men samtidigt så ser det ut som om någon lagt ett vitt lakan över mitt fönster. Det trodde jag i alla fall när jag vaknade 05.00. Då var jag väl övertrött, men jag kunde ej sova något inatt.

När jag kommer hem sen så ska jag läsa det där 36 sidorna vi ska ha "förhör" på imorgon. Vi ska i alla fall prata om kapitlet.. Sen äre FREDAG!!!


Puss hej ! <3

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Hoppas du får en bra dag :). Skönt att du slutar så tidigt men jag börjar inte förrän kl.13.15 o slutar inte förrän 17.00 :P

2009-10-01 @ 07:53:01
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack tack <3 :)



Ja du, jag vill egentligen bli läkare först men jag insåg rätt snabbt att det krävs rätt höga betyg så då valde jag något under och det blev sjuksköterska :). Men jag ska vidareutbilda mig till ambulanssjuksköterska :D

2009-10-01 @ 17:48:01
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0