♥ Bullbakning;

Nu har min lillasyster och jag bakat bullar. Ni som känner mig vet att jag inte är speciellt kvalificerad i bakning alls. Jag gillar hellre att laga mat. Men jag gav bakningen en chans och jag står i skuld till de bullar som blev gröna...Japp ni såg det, grööööna.. När jag gick på högstadiet på hemkunskapen. Mina bullar blev enorma kanske inte är det rätta orden med väldigt stora, ja ni kan ju se själv. (det bruna lite "bränd" aktiga är kanel btw..)
Mina bullar smakade gudomligt för första gången ever! ♥




(bilderna är ej redigerade)

Kommentarer
Postat av: Jassa

woaw!! <3

2009-10-17 @ 15:57:17
Postat av: angelica

Gudomligt goda Jassa!! Vi måste baka pizza snart! ;) <3

2009-10-18 @ 08:50:31
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0