♥ Älskade lördag;

Åh tack gode Gud att det bara är lördag, jag som trodde det var söndag. Det kändes som det i alla fall..

Nu sitter jag här vid datorn med ett halvöppet fönster och kylan sveper sig genom rummet. Jag ryser till.
Rummet måste vädras någongång det med sörru! Jag tycker att det är härligt med kyla, jag bara älskar kyla!
Igår somnade jag till IDOL och jag låg under mitt täcke samt en tjocktröja på mig. Helt underbart att bara krypa ner i sängen när det är kallt.

En sak är det jag inte förstår är att jag la mig ner i sängen och skulle läsa fortsättningen på boken gömda. Jag läser säkert 5-6 sidor och plötsligt vaknar när mamma kommer in med maten till mig.... Alltså så har jag somnat och säkert sovit drygt 1 timme vilket är otroligt skönt. Men jag förstår inte att jag kan sova så pass mycket. Nån som kan svara mig på det? Jag har aldrig varit så trött att jag bara gått och lagt mig mitt på dagen. Förhoppningsvis så klarar jag mig att vara uppe lite senare ikväll än till kl 20..... Återstår att se. Berättar mer i morgon.

Nu ska jag ta och plugga lite arbetssätt och lärande och jag ska inte lägga mig i sängen den här gången för... ja då somnar jag väl...


Ha en bra lördag !! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0