♥ TTTTTTTTorsdag;

Hej.


Spelade precis ett spel på facebook, det var roligt.... Jag spelar inte farmville, eller resturang grejs, akvarium eller sånt. Då skulle jag bara bli beroende.. Haha

Kort dag idag och jag har hunnit skriva mer om ungdomskulturer. Jag valde att skriva om Hip-hop. Mycket info det finns på nätet om det. Gör det till ett arbete på datorn och väntar på redovisning. ;)


I kväll så ska jag inte göra speciellt mycket.. Glömde engelska boken i skolan, kan inte plugga till glosorna i morgon men det funkar nog bra ändå ;) no worries


Bye!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Vad skönt att du känner dig utvilad och pigg, önskar att jag var det nu hehe :)



Hahah du åt ändå kladdkaka, oavsett om det var en liten bit eller stor :). Jaja, jag hoppas att den lilla lilllaaaaaa biten väckte dig ;)



Jag lagade makaroner med köttfärssås, gott var de :D.



Ja jag förstår. Varför hade ni en sån omodern kamera för? hahahah. Du får gärna visa filmen någon gång hah :D



Vad är ULS?



Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Skulle ha tränat men tyvärr har jag inte ork för det idag, får träna imorgon istället. Själv då? eller du ska ju plugga sa du eller nej, du har ju glömt engelska boken haha. Det var ju inte bra men du kommer säkert klara glosorna utan problem ;)

2009-11-19 @ 17:21:43
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Förresten, ser att det oftast skicka två likadant kommentarer när jag kommenterar men det är internet som krånglar, hoppas det inte stör dig.

2009-11-19 @ 17:23:28
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0