♥ Torsdag kväll;

Tjena.


Har inte ätit nån mat alls idag förutom en banan och ett glas juice till frukost. Men nästan tvinga i mig middag som bestod av spagetti med skinksås. Kände mig inte alls sugen på mat idag.

Om ett tag så ska jag hoppa in i duschen och sedan fortsätta titta i min nya tidning som mamma var så snäll och köpte till mig. Sen blire film, Beck antagligen. Så spännande =)

I morgon så måste jag dra till skolan för att hämta mina läxor, sen blir det städning också för full rulle. Min lilla syster ska komma och hälsa på så då måste ju det vara snyggt och prydligt, som jag själv är.. Haha

Sen kommer min moster på lördag och vi ska fika och ha det mys. :)

Jao, vad kan jag berätta mer...?
Det var allt så länge, puss hej. God natt!  ♥

Kommentarer
Postat av: Jenna

Sv: haha okej, den läraren verkar inte kunna sin svenska, hoppas det inte bara är en svenska lärare vi snackar om?

2009-11-26 @ 19:59:08
URL: http://jennash.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Haha, du är inte ensam om det. Jag har den senaste veckan inte nästan ätit middag, har inte ork pga dålig sömn samt att jag stressar mkt på morgonen när jag ska åka till praktiken haha.



SV: Ja iförsig, finns ju insekter då. Jag gillar inte insekter heller.

Du kan inte ana vad som hände under sommaren när det flög in en stor geting i min lägenhet hahah.



Det är ju bra. Jag kommer ihåg när jag fick VG och MVG, åh vad glad man blev. Medan när man fick G var man ju inte lika glad haha.



Förstår dig, vill också bli kär haha men det är inte lätt som man tror. Men hoppas du blir kär i nån snart då hehe (A) :).



Imorgon är det praktik igen, så jag måste laga något till imon men vet inte riktigt vad. Hmm, kanske makaroner med köttbullar igen haha :)



God natt och sov sött, kramish :)

2009-11-26 @ 22:04:28
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0