♥ Torsdag;

Tjo, stannar hemma idag då jag känner mig lite krasslig.. usch tur att jag annars är ledig i morgon då. Men det jag inte förvantat mig var att dumma jag skulle glömma matteläxan och arbetssätt och lärande läxan kvar i skolan, i mitt skåp... ÅHHH!!! Det innebär ju att jag måste dra dit i morgon och hämta det...Suck ingen bra dag idag..

Btw igår så fick jag ett MVG på en grej man skulle skriva och svara på arbetssätt och lärande. Tyckte det var värt att nämna! =) Haha


Skriver mera sen, nu vill jag ha nåt att äta är svin hungrig!!!







Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja men det gör jätteont utan linne. Sen så känns det inte mycket med linne heller så man känner sig tvungen och ligga där utan om man vill ha smärtan och att cirkulationen ska börja på riktig :P



Hehe okej, vad söt. Gör så, väntar spänt på att läsa din vackra och otroliga roman haha :)



Haha vadå nej?? Du är ju smart, börja inse det :). Japp, andra testet lägger jag upp senare ikväll tror jag ;)



Vad skönt att onsdagen gick jättebra, speciellt musiklektionen :).



Min dag har precis börjat så jag har inte gjort så mycket förutom att ha fixat frukost och bara suttit vid datorn, haha. Själv då? :P



Tråkigt att du har glömt dina läxor i skolan, inte första gången du gör det :o, du måste skärpa dig haha :P



Sen grattis till MVG:et :)

2009-11-26 @ 10:54:47
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0