♥ Tisdag;

God morgon! Åh vad härligt det är att ha sovmorgon igen andra dagen efter lovet. Jag börjar halv 11 idag och har endast två lektioner, matte och gympa. Mina två ämnen som jag rå hatar! Men men, vad ska man göra..? Jag har blivit besatt med att jag inte får komma försent och inte skippa några lektioner. Jag har blivit så beroende av närvaro så det är inte sant. Vilket är bra iofs..

Idag när jag kommit hem så får jag sätta mig med mina två läxor som jag fått. En från svenska och en från arbetssätt o lärande. Jag har bara arbetssätt o lärande till jul så jag hoppas jag fick ett MVG på provet som vi egentligen skulle få reda på igår men hon var inte där... Nu får jag vänta tills imorgon med att se resultatet..


Om ungefär en timme så ska jag dra iväg till skolan. Har packat ner en vattenflaska o banan som jag ska ha till gympan. Ja så ser min dag ut i princip men det kommer alltid dyka upp nåt emellan allt det här. Det känner jag på mig.

Ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0