♥ Tisdag;

Hjälp, veckorna rullar på för fullt. Snart är det jullov! Åh jag jag längtar till snön.. Men jag vill ha den över julveckan samt nyårsafton sen kan snön försvinna så det inte blir en massa slask och plask.

I dag är det matteprov, känner mig inte alls taggad till det. Det får gå som det går helt enkelt. Jag har gjort mitt och nu får jag se om det ger resultat.
I dag är det Naima som har namnsdag, ett av mina favorit namn. Jag har tyckt om det ända sen jag var liten. Ska nog döpa min dotter till Naima eller ha det som mellan namn. Jag har sjukt många fina namn som jag skrivit ner. Mest "utländska" namn och kanske någon enstaka "svenskt". Tänkte skriva ut de namnen på både pojkar och flickor men vet inte om jag vågar i fall någon som läser bloggen kanske "tar" de namnen. Men jag har som sagt ett par st.
Pojknamn: Mitt absolut bästa pojknamn som jag alltid älskat är David, sen är det Elias, Kevin och Edwin.
Flicknamn: har jag några till..Yechim, Naima, Novelyn, Anabelle, Charlene och Bianca.. Många mellan namn blir det ju om jag vill ha alla namn.. Haha men jag får helt enkelt vänta och se senare när det väl händer.. ;)

Är du som jag, redan kommit på namn till dina barn?? Hehe

Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Kul att ha en förälder som är utbildad till socionom ;)



Håller med dig till 100% faktiskt. Oftast dricker de för att bli fulla och då tror de att de coola.

Men som du säger, man ska komma ihåg dagen efter vad man gjorde. Man går ju ut för att ha kul och minnas dagen men inte många som tänker så ;).

Kul att du inte dricker så mycket att du blir full och inte minns dagen. Det är bra att du har gränser ;)



Nej, jag vet att man inte kan få allt. Men man vill ju helst ha allt på en gång haha :)



Jaha, okej vad jobbigt. Men en sak du borde veta är att så fort hon får panikattack är det viktigt att nån är vid hennes sida för att lugna ner henne. Sen ska du veta att det inte blir bättre om det står 10 personer omkring henne som försöker lugna ner henne utan det räcker med 2-4 personer ;)



Vad duktig du är, så du blev klar med din uppsats också. Nice :D. Själv var jag ju på väg till Stockholm och när jag väl var här så satt jag bara med familjen och tog det lugnt :D.



Naima låter ju jättefint. Jag har inte riktigt kommit på vad barnen ska heta men har ett par namn i huvudet i alla fall. Killnamn jag har i huvudet just nu är Robin eller David sedan flicknamn, Rojin, Sofia, Alima m.m :D



Var det okej att jag tog ''frågor och svar'' från dig? :P

2009-11-17 @ 11:41:23
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0