♥ Tankar..;

Puuuh, jag hann med bussen i morse.. Kanske för att den var försenad så det tackar vi för. Hann med tåget också.. Satt bredvid en kille som stank rakvatten..Det luktade gott iofs men det var lite för mycket.. Det började sticka i hela min näsa. Annars så tycker jag att killparfymer och rakvatten är bland de bästa lukterna som finns!! Haha


I dag blir det att laga middag med älskade Jazz som kommer hit och myser tror jag. Eventuellt kanske det blir en liten promis bara för att "catch up" lite saker o berätta saker som tynger våra hjärnor. Det är nyttigt..

Jag kom att tänka på igår att jag ej fått några läxor den här veckan. Ändå har den här veckan känts väldigt lååååångsam måste jag säga och väldigt stressande för min del. Varför vet jag inte. Däremot om jag hade fått läxor så kanske man skulle kunna förstå varför jag känner mig stressad.

Hjälp jag fick ingen sömn i natt heller nästan..Jag är sjukt trött och seg på kvällarna så jag går och lägger mig tidigt men ändå så vaknar jag mitt i natten och är totalt klarvaken. Vad kan det bero på?
Jag vet att jag inte kan gå och lägga mig sent runt 00 för då blir jag alldeles för trött för att gå upp på morgonen vilket leder till att jag ligger kvar och sover och struntar i att gå till skolan. Man lär sig av sina misstag dock. Men kan det inte finnas någon annan lösning på mina sömnproblem förutom att proppa i mig en massa piller... Är det kanske för att jag är så stressad som jag är?? Tacksam för svar !


Vi hörs, ciao ♥




Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV; Haha precis ;)



Kul att du gillar killparfymer och rakvatten haha. Inte så många som gör det :D.



Att du vaknar mitt på natten och är pigg kan bero på inre stress. Detta leder ju till sömnstörningar. Så detta visar att du stressar vilket inte är bra.



Men det du kan ju göra när du vaknar är att sysselsätta dig tills du blir trött igen, tex att läsa bok, lyssna på musik eller något sånt.



Är annars allt bra med dig? :)

2009-11-12 @ 17:22:22
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0