♥ Söndag;

God kväll känns det som eller hur? när det är så mörkt ute nu på dagarna. Usch blir nästan trött.
Ikväll blir det film på 4an "Heartbreak Hotel" en väldigt rolig film måste jag säga. Se den ikväll om du inte har nåt annat för dig. :)

Vad gör du annars ikväll då?


Jag har precis gjort en hårinpackning och sitter med telen och snackar med pappa. Inget annat pågår just nu hos mig. Orkar inte lyssna på musik, öronen måste vila ett litet tag i alla fall.. Har även vikt kläder från tvätten och planerat morgondagens outfit till skolan och så. Allt är organiserat hos mig, allt ska vara på sin plats. Är väl lite av en perfektionist.... Eller nåt liknande.. ;P

Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Du måste våga, haha :D

Men vad har du tänkt att plugga till senare på universitetet/högskolan?



Nää precis, speciellt när man är student har man ju inte så mycket pengar kvar efter att man har köpt böcker o.s.v. Men jag klarar mig ändå jämfört med några jag känner som oftast behöver låna pengar. Det kan ju bero på att de dricker mycket alkohol när de festar medan jag dricker energidryck eller juice. Dricker som sagt aldrig alkohol :P.



Det är ju smart det där med att skriva upp vad man vill ha och hur lägenheten ska se ut om man hade möblerna. Ska testa och göra det nån dag när jag har tid hehe :).



Oj, favorit färg som vägg?? Hmmm, jag tycker om ljusa färger egentligen men ska det vara till lägenheten tycker jag då om mörka färger. Så som svart, mörkbrun, mörkröd o.s.v :D Vilka färger tkr du om?



Btw, fin jacka. VIll också shoppa :P

2009-11-15 @ 18:47:23
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0