♥ Skriva saga?! JAG?;

Sitter här och skriver en saga. Den ska utspela sig i fantasins värld. Man ska få följa kampen mellan det onda och det goda och man ska lära sig något av sagan. Det är just det svåraste, att man ska lära sig nåt utav sagan. Usch jag är så dålig på det här.. Måste ha inspiration!?!?! Haha, tur att jag har hela nästa vecka på mig tack och lov för det. Jag kommer nog att skriva om en hel del saker tills jag blir nöjd med den. Bara den blir klar så blir jag helnöjd!

Nu ska jag ta en paus, det är viktigt!

Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Kanske?? Om du inte lägger upp den måste du iaf visa mig på ett annat sätt (A) hahah :D. Nää skoja, du får göra som du vill ;). Men positivt att din handledare jämförde filmen med friends reklamen, för då verkar den ju va jättebra :)



Vad skönt att det gick bra med engelskan, nu får vi hoppas att du får MVG på det också haha ;)



Jora, jag lever så det är bra med mig ;).

Vad kul, hoppas du får det trevligt med de då :). Bor din pappa i Sigtuna/Märsta också?



Jag ska ta det lugnt under helgen och försöka vila ut så mycket jag kan. Har ju inte sovit så bra den här veckan :P :D



Kram

2009-11-20 @ 21:42:38
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Kanske?? Om du inte lägger upp den måste du iaf visa mig på ett annat sätt (A) hahah :D. Nää skoja, du får göra som du vill ;). Men positivt att din handledare jämförde filmen med friends reklamen, för då verkar den ju va jättebra :)



Vad skönt att det gick bra med engelskan, nu får vi hoppas att du får MVG på det också haha ;)



Jora, jag lever så det är bra med mig ;).

Vad kul, hoppas du får det trevligt med de då :). Bor din pappa i Sigtuna/Märsta också?



Jag ska ta det lugnt under helgen och försöka vila ut så mycket jag kan. Har ju inte sovit så bra den här veckan :P :D



Kram

2009-11-20 @ 21:43:02
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0