♥ Redovisning;

Redovisningen gick kanon bra, filmen fungerade inte direkt som det skulle med till slut blev det okej. Folk applåderade! STRÅLANDE!

Senare när jag slutade så mötte jag upp Jenna i centrum, hon skulle prova lite jeans bland annat. Sen träffade jag lite klasskompisar oså :)

Btw så delade jag och Jenna på en ny smak av marabou nämligen "Marabou Vinter" med smak av nejlika och av andra kryddor. Den är precis som "Marabou Sommar" att den stannar bara tills vintern är slut. Men den var god ska jag säga er! SMAKA! Era smaklökar kommer gå bananas! Haha


Ikväll så ska jag skriva klar svenska läxan som ska in i morgon, och sedan bara chilla!

Vad ska du göra?

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

DU TRÄFFADE MIG :D

2009-11-05 @ 15:22:28
Postat av: angelica

SV: HAHAHA JAAA JAG TRÄFFADE DIG FANNY!! :D

2009-11-06 @ 19:19:05
URL: http://hheartbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0