♥ Onsdag;

Hej.

Hade ingen arbetsätt och lärande idag men fick uppgifter att göra. Det blev klart på ca en halvtimma när jag satt med Jenny och Ida i biblan. Jag skulle haft 2 timmars håltimme innan musiken började men jag pratade med henne och fråga om hon kunde ge mig en hemuppgift. Jag ska nämligen ta reda på en julsång som jag sedan ska träna in och sjunga för henne för att få närvaro... Vet bara inte vilken...


Ikväll så ska jag bara ta det lungt tror jag eftersom jag satt och plugga igår på en läxa som skulle lämnas in i dag.
Matteboken glömde jag i mitt skåp, eller rättare sagt "glömde" ta med mig den hem... Aja det ordnar sig.
I morgon är det redovisning för vårat grupparbete. Ska bli skit kul att visa upp filmen som vi spelade in..!:D


Btw så snöar det här nu... :)

Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Jenna

Du kan ju alltid ta den klassiska "Last Christmas " :)

2009-11-04 @ 18:13:34
URL: http://jennash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0