♥ Onsdag kväll;

Hej.

I dag har det varit en lång dag, har knappt sett dags ljuset då det var mörkt när jag åkte tidigt i morse och så var det mörkt när jag åkte hem.
Jag följde med mamma upp till affären då jag skulle hämta ut underhållet åt mamma som står i mitt namn. Jag tänkte, vad tusan och åkte upp till affären i samma veva när jag kom från tåget så slapp jag gå hem och åka upp till affären efteråt, smart va?


Om ett tag så ska jag lägga mig ner och se på en Beck film som mamma köpte idag för halv priset, najs! =)


Puss♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Nej, blev inga märken på min rygg men det var kanske för att jag hade linne på mig. Gör ju ont utan linne i början, man måste ju först bli van med linne och sen kan man ligga där utan linne ;).



Haha, vad handla din roman om då? ;P



Vem älskar matte? Det gör inte jag, just nu iaf. Var duktig på gymnasiet men här är det helt annat matteklass, sjukt. Vi lär oss om hur man ska räkna om vi ska späda o.s.v men det sker ju nästan aldrig i vården. Så ibland känns det onödigt att vi får läsa det men det är ändå bra och kunna det ;)



Så du är en smart tjej eller rättare sagt så funkar din hjärna hahah. Ska ha fler såna ''tester'' på bloggen snart. Bland annat färgblindtest, får väl se om du är färgblind då hehe ;)



Gick det bra i skolan idag då? :D

2009-11-25 @ 23:15:47
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0