♥Onsdag;

Lång-onsdag brukar jag kalla den mittersta dagen i skolveckan.

Börjar 10.10 med ULS och har sedan kör. Vi som går på kören äter typ sist av alla elever och det finns aldrig någon mat kvar. Kl 12 äter vi och matsalen öppnar halv 11. De måste väl ha så att alla elever får äta.. Rapportera till matrådet ska jag göra! Usch vad arg jag blir.. Jag har liksom inte råd att äta ute varje onsdag bara för att maten i skolan är slut. De ska väl ha mat så det räcker till alla tycker man! Eftersom jag går sent till nästan 17 måste jag ha mat i skolan för att orka med dagen..


Just nu sitter jag och äter frukost och en liten bit kladdkaka som vart över från igår.. Kallast är godast! Haha
Som sagt slutar jag sent och skriver därmed ett inlägg när jag kommer hem, vilken är ca halv 6. USCH!

Ciao ;) ♥

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Det är exakt så för mig me. Man vågar ju inte åka in till stan för så fort man är där börjar man stressa haha, låter konstigt men det är ju sant :P.



Aha okej, jag har en kompis som bor i Märsta :).



Du borde verkligen rapportera in det till matrådet för oavsett vilken tid man äter ska maten räcka för alla. De borde åtminstone spara lite mat till er som kommer sent :P.



Nämen Angelica, åt du kladdkaka på morgonen?? :o Det var ju inte bra, haha ;)

2009-11-18 @ 13:46:53
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Det är exakt så för mig me. Man vågar ju inte åka in till stan för så fort man är där börjar man stressa haha, låter konstigt men det är ju sant :P.



Aha okej, jag har en kompis som bor i Märsta :).



Du borde verkligen rapportera in det till matrådet för oavsett vilken tid man äter ska maten räcka för alla. De borde åtminstone spara lite mat till er som kommer sent :P.



Nämen Angelica, åt du kladdkaka på morgonen?? :o Det var ju inte bra, haha ;)

2009-11-18 @ 13:46:57
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0