♥ Onsdag;

Tjenamors!

Vaknade en aning utvilad och vaknade av väckarklocka första gången på länge, väldigt skönt. Det gör så att jag blir lite mer positiv eftersom jag fått sömn nu.

Idag så ska jag och mig klass ta oss själva till polismuséet i sthlm. Vi har fått vägbeskrivning och vi måste vara där senast 12.30 idag. Jag ska hinna äta med Fanny i stan innan vi åker vidare... Jag är ju trots allt 18 år så vi "borde" ju hitta dit, men jag är typ lost i min egen hemstad.. Tur att man har god tid på sig i alla fall.. :) Fast det finns ju människor som inte hittar i stan alls fast de är äldre än mig och kanske bor i innestan.. Det är inte lätt alla gånger.. ;)

Hehe, men nu så ska jag snart åka till skolan där typ alla i min klass ska ta vaccination sprutan mot svininfluensan... Vem vet, kanske hälften av klassen redan blivit smittade, alltså de som är sjuka och ligger i feber.. De får helt enkelt ta vaccinet på vårdcentralen när de är friska.. Ska du ta vaccinet mot svininfluensan?


Puss

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Ja precis men härligt och höra att du har blivit lite bättre :D.



Haha, jag är från Stockholm och jag själv har svårt och hitta ställen i stan :). Det är så stort.



Jag har inte tagit vaccinationen och vet inte heller om jag ens ska ta det. Har du tagit vaccinationen? :D

2009-11-11 @ 17:35:57
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0