♥ Mörker;

Usch det börjar redan bli mörkt och ändå är kl bara kvart över 3. Helt sjukt.
Jag sitter och lyssnar på radion som är på bakom mig med bas och hög musik. Framför mig har jag en marabou vinter som bara är här över vintern. Det kanske ni förstog. Den är skit god, ni måste smaka den!

Brrr... Vad jag fryser måste gå och sätta på mig nån kofta eller så. Har redan på mig mina bruna mockasiner på fötterna. Ibland är kyla härligt!

På tal om ingenting så är det återigen skola i morgon, lång dag dessutom. Den ska nog gå bra. Vi får hoppas att Gunn inte är sjuk så vi måste stanna i skolan och ha musik fram till kl halv 5 istället för att sluta kl 3. Hoppas hoppas hoppas jag har musik men man vill ju ändå komma hem så fort som möjligt i alla fall... Haha det får jag se imorgon hur det blir..

Usch är det ens intressant det jag skriver. Skriver bara en massa strunt... Men det är ju en blogg, en dagbok på nätet som är officiell.. Skriver ner mina tankar som jag har på hjärnan just nu och så. Men om du tycker jag tråkar ut dig så då behöver du inte läsa längre än det här.....














Ja du välkommen tillbaka till du som fortsätter läsa. Jag vill inte skriva nåt som "verkas" vara intressant bara för att få mer besökare utan jag skriver ner mina tankar och min vardag i den här bloggen samt lite annat jag känner för. Låt mig få skriva min blogg så låter jag dig skriva exakt vad du känner för i din blogg!



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Nej då, du skriver inga strunt inlägg. Fastän att du kanske tycker att du skriver ointressanta saker är det ändå kul och läsa din blogg :).

2009-11-24 @ 19:01:20
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0