♥ Måndagskväll;

Hej hej!

Dagen har varit seg även fast jag slutade halv 3. Vi kikade på film nästan hela dagen.. TRÖTT!
Fick veta provresultatet på arbetssätt och lärande idag, fick VG. Jag satsade på MVG men jag är super nöjd ändå.
Fick veta betyget från utvecklingsarbetet på ULSEN och fick Vg där också. Känns bra!

I morgon blir det inte en lång dag utan börjar kl 8.50 och slutar 14.00 men från gympan brukar vi oftast få gå lite över halv 2 vilket känns super skönt. Vet ej om jag orkar vara med på gympan i morgon. Har knappt någon energi att orka med veckan ens men att gå på lektionerna och masa iväg sig till skolan är väl ett måste fast man känner sig helt slut och hängig. Huvudsaken är ju att jag är i skolan även fast jag inte är med på gympan i morgon.


Jaja. Snart ska jag lägga mig ner i sängen igen och se på CSI som börjar kl 21 och sedan försöka sova och få lite mer sömn i natt i alla fall.... Usch vill bara ta ledigt en vecka och vila upp mig....Hehehe

Ciao!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Grattis till VG:et :D

2009-11-09 @ 23:27:21
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0