♥ Måndag morgon;

Åh vad seeeeeg jag är idag då men när jag vet att studiebidraget har kommit så blir jag glad. Måste nämligen hitta billiga skor som jag kan ha över vintern. Bättre än ingenting då mina andra skor läcker in vatten, inte så värst trevligt trots allt..Hehe.

Nu sitter jag och äter frukost och dricker apelsinjuice till, mums!
Idag är det en lång dag som väntar + att jag ska svänga förbi centrum innan jag drar hem för att kolla på skor. Jag tvivlar nästan på att jag hittar några där men om jag gör det blir jag nog sueprglad! Haha

Aja, back to reality....Puss


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Haha, du kan inte ana hur seg jag var idag. Sov bara 4 timmar i natt och var dödstrött idag :P.

Jaså, jag fick min studiebidrag i fredags :)



SV: Visst var det snygga t-shirtar :D



Håller med dig, glögg är inte alls gott. Smakade första gången i helgen men det var som sagt inte gott, huvva haha :)



Ja, jag har smakat lakrits klubban. Den äger ju ;). Har du smakat Zoo klubban då? Den är också gott :)

2009-11-30 @ 16:41:46
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0