♥ Kväll;

Nu har jag pluggat klart arbetssätt och lärande läxan som ska vara inne imorgon och fått i mig mat för dagen.
Det har varit kallt idag. På gympan var vi uppdelade i grupper och vi skulle bestämma vad vi skulle göra på just den lektionen. Min grupp valde bandy, det var kul.. Efter allt springade började jag må illa igen. Har mått illa hela dagen och knappt fått i mig mat, men middagen stannade nere som tur är.


Om ett tag ska jag se på tv och bara ta det lungt. Hoppa in i duschen innan läggdags. Sen blire att gå upp tidigt och ta kvar över sju bussen till skolan.. Det blir tufft eftersom jag vaknat sent de senaste två dagarna.. Men det kommer fungera ändå... Hoppas jag..



Ha en trevlig kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0